Huisstijl

Nieuwe huisstijl

Heb je als ondernemer je positionering op orde en je communicatiestrategie uitgewerkt, dan is het tijd voor je huisstijl. Een huisstijl die de essentie pakt van het bedrijf dat je voor ogen hebt. Met juiste uitstraling en bijhorende vormgeving en communicatiemiddelen. Het gezicht van je organisatie.
Een huisstijl die de verbinding legt met je doelgroep. Mensen weten in één oogopslag of jouw bedrijf bij hen past of niet.

Een bedrijfsnaam verzinnen: waarop moet je letten?

Een bedrijfsnaam bedenken is meer dan alleen een bedrijf inschrijven bij de Kamer van Koophandel (KvK): hieraan gaat – als het goed is – enig voorwerk vooraf. Afgezien van het feit dat jij je met goede naam kunt onderscheiden van de concurrentie, is het goed om te weten dat er een aantal (strikte) regels gelden voor handelsnamen. In dit artikel lees je er meer over: een bedrijfsnaam verzinnen: waarop moet je letten?

Lees meer…